Autoryzacja
Hasło
Zapomniałem hasła
Język
Polski Deutsch English

 Uwaga ! RMA – nowa funkcja.

Aby ułatwić i usprawnić składnie reklamacji dodaliśmy możliwość składania ich droga elektroniczną.

Złożenie reklamacji sprowadza się do następujących kroków :
  • Należy przejść przez kreator RMA i zożyć reklamację.
  • Wydrukować potwierdzenie złożenia reklamacji.
  • Spakować paczkę z reklamowanym produktem dołączjąć do niej potwierdzenie oraz wydruk testowy [ zdecydowanie skraca proces reklamacji ].
  • Sietom zamawia odbiór paczki.
Dla twojej wygody dodaliśmy również “historię” gdzie możesz sprawdzić status reklamacji oraz ponownie wydrukować potwierdzenie reklamacji.

  Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Sietom Sp. z o. o.

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”.

W związku z tym chcemy poinformować o przetwarzaniu danych osobowych oraz zasadach na jakich będzie się to odbywało po 25 maja 2015 roku.

Ta informacja o przetwarzaniu danych osobowych ma zastosowanie do danych otrzymanych przez:

  • formularze elektroniczne
  • w ramach umów z klientami (dane kontaktowe)
  • w ramach działań zakupowych, sprzedażowych lub marketingowych (np. w ramach spotkań lub wymiany korespondencji, w ramach konferencji, przetargów, negocjacji itp.)
Informacja nie ma zastosowania do przetwarzania danych osobowych pracowników, kandydatów do pracy, danych powierzonych do przetwarzania w ramach umowy powierzenia.

Więcej informacji znajdziesz tutaj: Polityka prywatności.

Dane kontaktowe w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych: Sietom Sp. z o.o. ul.Rakietowa 22 80-298 Gdańsk email:iodo@sietom.pl

  Uwaga! Zmiany w procesie składania zamówień tonerowych!

W odpowiedzi na potrzeby klientów, dokonaliśmy zmian w procesie składania zamówien na materiały eksploatacyje, wprowadziliśmy funkcjonalność podobną do standardowego sklepu internetowego poprzez koszyki.
Aby złożyć zamówienie należy zrealizować nastepujące kroki :

  • Utworzyć nowy koszyk materiałow eksploatacyjnych.
  • Otworzyć utworzony wcześniej koszyk.
  • Poddać koszyk edycji oraz zapisać.
  • Przesłać koszyk do realizacji.

Informacja

W odpowiedzi na potrzeby klientów wielooddziałowych, uruchomione zostało Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Jest to zaawansowane informatycznie narzędzie, które za pośrednictwem Internetu umożliwia między innymi:

  • Zgłaszanie drukarek do serwisu
  • Monitorowanie statusu drukarek będących w naprawie
  • Przeglądanie zarówno bieżących, jak i archiwalnych zleceń serwisowych w rozbiciu na oddziały klienta
  • Przeglądanie kart serwisowych wystawianych do każdej drukarki klienta, która była serwisowana przez naszą firmę (karta zawiera takie dane jak: rodzaj naprawy, data naprawy, uszkodzone i wymienione części, zalecenia na przyszłość, data następnej konserwacji)
  • Prowadzenie statystyk serwisowych (ilość zgłoszeń w rozbiciu na oddziały, koszty naprawy, numery zleceń, terminy następnych konserwacji)
  • Zamawianie materiałów eksploatacyjnych

Uzupełnieniem tego programu jest Scentralizowany System Obsługi Klienta dostępny pod numerem infolinii 0801-301-401, gdzie oferujemy szybką informację, pomoc i doradztwo techniczne oraz możliwość zgłoszenia uszkodzonego sprzętu do serwisu.

Przy zgłaszaniu napraw za pośrednictwem Internetowego Centrum Obsługi Klienta oferujemy 3% rabatu od wartości usługi.

Uwaga! Wszystkie ceny widoczne w systemie są cenami netto, do których należy doliczyć 23% VAT.